איגואנה בחנות חיות – מהי איגואנה ומה מחירה

איגואנה - חיה ותיקה על כדור הארץאנשים אשר מעוניינים לגדל בעל חיים בבית מתלבטים מה היא החיה המתאימה להם ביותר לגידול ותסב להם הנאה גדולה מעצם הגידול. אחת האופציות שעומדות כיום בפניהם היא גידול של איגואנה. איגואנות הפכו השנים האחרונות לחיות מחמד המגודלות בבית. כיום יש מספר חנויות לבעלי חיים המתמחות באיגואנות ולפני שאתם מחליטים לאמץ לעצמכם איגואנה עליכם לדעת במה זה כרוך, כמה זה עולה וכדומה.

קצת אודות איגואנה

איגואנה היא לטאה צמחונית שמקורה באזורים הטרופיים של דרום ומרכז אמריקה והאיים הקריביים. איגואנות מחולקות לשני מינים עיקריים: איגואנה ירוקה שהיא משמשת כחיית המחמד בבתים של אנשים, ואיגואנת האנטיליים שאינה ניתנת לביות ורבייה מכיוון שהביצים המוטלות בשבי אינן פוריות. איגואנות אלה מצויות כיום בסכנת הכחדה.

איגואנה ירוקה

איגואנה זו ניתן למצוא בחנות חיות והיא יכולה לחיות כעשרים שנה. גודלה יכול להגיע עד לשני מטר. משקלה נע בין 7 ל 9 ק"ג בממוצע. איגואנות אלה חיות על עצים בטבע ויש להן צבעי הסוואה טובים. הן ערות בשעות היום וחושפות עצמן לשמש לצורך התחממות וליצירת ויטמין C שמאד חשוב לספיגת סידן. בחורף הן הולכות על האדמה כדי לספוג חום, הן שחייניות מעולות והן יכולות ליפול מגובה של מטרים רבים מבלי להיפגע.

איגואנה חנות חיות

איגואנה הפכה בשנים האחרונות לחיית מחמד, ומדובר בלטאה בעלת אופי רגוע ביותר ולא תוקפני והיא ניתנת לגידול ביתי. נערים רבים מגדלים איגואנות בבית ללא חשש ובהנאה גדולה, ורבים עושים זאת בגלל המראה הלוחמני שלה, צבעי ההסוואה המרהיבים שלה וכדומה. איגואנה חנות חיות יש לגדל בתנאים מיוחדים ולהאכילה במזון ייעודי, שאם לא יכולה האיגואנה למות תוך כמה שבועות מרגע הכנסתה הביתה.

חנות חיות מוכרת איגואנות באורך של 15 ס"מ במחיר של כמה מאות שקלים, אבל אלה יכולים להגיע לגודל של מטר וחצי ולמשקל של 8 ק"ג ויש לקחת זאת בחשבון. בנוסף יש לבדוק כי האיגואנה נולדה בשבי כדי להבטיל את אופייה הנוח.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *