האם בעלי חיים יכולים להרוס דשא סינטטי כפי שהם הורסים דשא טבעי?

אחת השאלות שאתם שואלים את עצמכם, בבואכם לבחור בדשא מתאים לחצר הבית שלכם, נוגעת לשאלת בעלי החיים. כולנו יודעים שבעלי החיים בהחלט יכולים להיות חלק מהחצר או הגינה שלנו – בין אם מדובר על בעלי חיים מזדמנים מהטבע שמגיעים לחצר, ובין אם מדובר כמובן על חיות המחמד שלנו. עם זאת, עולה תמיד החשש שמא החיות יהרסו את המדשאה שלנו. זה ידוע שהדשא הטבעי חשוף מאד להרס של בעלי החיים השונים. אולם – מה בנוגע לדשא הסינטטי? בואו ונבחן את המצב מקרוב.

הדשא הסינטטי מוגן יותר מהטבעי

● לא נקרע בקלות – נתחיל בכך שבכל מה שנוגע להרס אפשרי של חיות מחמד כמו כלבים או חתולים, אתם יכולים להיות רגועים. הדשא הסינטטי הוא הרבה יותר חזק מאשר הדשא הרגיל. הדשא הרגיל והטבעי אמנם שתול באדמה, אך הוא עדין למדי, וגם גור של כלבים או חתולים, יכול בקלות לתלוש את הדשא מהמקום. המצב שונה לגמרי עם הדשא הסינטטי. סיבי הדשא הסינטטי הם חזקים הרבה יותר מאשר הדשא הרגיל, והם גם מחוברים בחוזקה לבסיס של המדשאה. הדבר הופך את מלאכת הקריעה לקשה מאד עבור בעלי החיים השונים, וזה כמובן עוזר לשמור היטב על המדשאה שלכם.כלב וחתו על הדשא
● ומה בנוגע למזיקים שונים? – סכנה אחרת שיש כמובן לדשא, נוגעת למזיקים כמו חרקים למיניהם שנוטים לכרסם את עלי הדשא. עם זאת, המזיקים הללו פוגעים אך ורק בדשא הטבעי – משום שזה בעצם מקור המזון שלהם שאותו הם מחפשים. כמובן שדשא סינטטי לא מעניין כלל מזיקים ושאר חרקים, והוא לא מהווה עבורם מקור מזון. על כן, אפשר לומר שאתם מקבלים פה הגנה נהדרת עבור המדשאה שלכם.

זו פשוט רכישה משתלמת יותר

העובדה המוכחת היא, שבעלי חיים נוטים באופן משמעותי להזיק פחות ולהרוס פחות את הדשא הסינטטי בהשוואה לדשא הטבעי. לכן מבחינתכם, מדובר על רכישה יותר משתלמת של דשא סינטטי – זה דשא שסיכויי ההישרדות שלו הם גבוהים משמעותית, וגם לאחר שנים הוא יראה כמו חדש.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.