כך נבחר בייבסיטר לכלב שלנו

בעלי כלבים צריכים להיערך לימים שבהם יזדקקו לשירותי בייביסיטר. למרות ההבדל הברור בין אדם שמטפל בתינוקות לבין אנשים שאוהבים כלבים ובעלי חיים, קיים קושי משותף שאסור להתייחס אליו בביטול.

בייביסיטר לכלב

מלבד האמור לעיל, יש עוד כמה טיפים שיכולים לעזור לנו לבחור "בייביסיטר" לכלב:

א. התאמת תאריכים וימים – התחילו את החיפוש אחר מטפל לכלב באמצעות הגדרה בסיסית של תאריכים וימים. כך תמנעו בזבוז זמן ותבטיחו התנהלות רק מול מישהו שפנוי בתאריכים שמתאימים לכם.

ב. תיאום ציפיות – בצעו תיאום ציפיות בשלב מוקדם. החליטו האם אתם רוצים מישהו שרק ישגיח על הכלב בזמן שאתם לא נמצאים, או לחילופין גם יוציא אותו לטיולים, יאכיל אותו, ישחק איתו ואולי אפילו יאלף אותו. קחו בחשבון ששירותי השגחה בסיסיים לא תמיד כוללים את הפעולות הנוספות ולכן תיאום ציפיות הוא הדרך הטובה ביותר למנוע עוגמת נפש.

ג. השוואת מחירים – אין סיבה שמישהו ינצל את הצורך שלכם כדי לגבות מחירים מופרזים על טיפול בכלבים. השוו מחירים כדי להכיר את העלויות הממוצעות בתחום, קבלו המלצות מחברים ובני משפחה ונסו להתמקח על המחיר הראשוני שקיבלתם. מצד שני, זכרו ששירות ברמה גבוהה עולה כסף ולכלב שלכם מגיע את הטוב ביותר.

בייביסיטר בבית או בפנסיון?

ההבדל העיקרי בשירותי השגחה על כלבים הוא בין שירות הניתן בבית הלקוח (והכלב) לבין שירות בפנסיון. שירות ביתי יהיה זול יותר, אך הוא גם מוגבל מבחינת כמות השעות. רוב האנשים יגיעו אליכם לבית רק כדי להוציא את הכלב לטיול ולהאכיל אותו. במקרה כזה אתם צריכים לוודא שהכלב אינו תוקפני. לחילופין, בפנסיון תוכלו להשאיר את הכלב לאורך מספר ימים.

ראשית, לא כדאי להתפשר על רמת המקצועיות של המטפל. יש לברר לגבי הניסיון שלו, לפגוש אותו באופן אישי ולנצל את שיחת ההיכרות כדי לשאול על רקע ועל תחומי עניין. שנית, רצוי מאוד לבחור אדם שהכלב מגיב אליו בצורה רגועה. לכלבים יש חושים מחודדים ואין טעם להכריח אותם להיות עם מישהו שהם לא אוהבים.

באדיבות תמר רובינשטיין השמות

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.