מהו פנסיון כלבים?

פנסיון כלבים

פנסיון כלבים הוא מעון המשמש לשמירה על כלבים לטווח קצר וארוך. שירותי הפנסיון מיועדים לבעלי כלבים המתכננים נסיעה לחו"ל, יוצאים לחופשה או זקוקים לפתרון זמני בהשגחה וטיפול. בתוך פנסיון יש חדרים או מלונות ייעודיים לכל כלב. פנסיון מקצועי מקפיד על הפרדה מלאה בין הכלבים ועל בדיקת מסמכים המעידים על חיסונים. בנוסף, פנסיון כלבים מתוחזק ברמה גבוהה ומודבר באופן קבוע במטרה למנוע העברת מחלות, קרציות, פשפשים, פרעושים וכדומה.

פנסיון כלבים

הנה כמה דרכים לבחור פנסיון כלבים:

א. איזורי מתן שירות – פנסיונים מפוזרים בכל רחבי הארץ וכדאי לבחור אותם לפי אופי השהות הצפוי. אם מתכננים טיול לאילת ניתן לבחור פנסיון בערבה או בדרום ולהביא לשם את הכלב, בעוד שהות בצימר בצפון תחייב בחירה של פנסיון באיזור רמת הגולן או הגליל.

ב. סוג השירות – לא כל הפנסיונים מעניקים שירותים דומים עבור בעלי כלבים. יש לבדוק את ההבדל בין פנסיון להבראה ושיקום בעלי חיים, בית גידול לכלבים, בית אבות לכלבים, מרכזי המלטות ופנסיונים המתמקדים בשירות אילוף או שידוך והתאמת בעלי חיים.

ג. תקופת השהות – ההבדלים העיקריים הם בין שהות של שעות בודדות, שהות יומית, שהות לתקופה קצרה של מספר ימים או שהות לתקופה ממושכת של מעל שבוע. ככל שתקופת השהות ארוכה יותר, כך חשוב לבחור פנסיון כלבים מקצועי ואמין.

ד. טיפולים מיוחדים – יש כלבים הזקוקים לשהות בפנסיון עם טיפולים מיוחדים. טיפולים מן הסוג הזה כוללים פיקוח וטרינרי צמוד, אפשרות אשפוז, שירות רחצה והברשה, שירותי מספרה, טיפול בכלבות בתקופת ייחום וגם טיפולי פיזיותרפיה.

מה המאפיינים של פנסיון כלבים?

כפי שניתן לראות, כל פנסיון מאופיין בצורה שונה ולכן גם טווח האפשרויות כמעט בלתי מוגבל. לצד פנסיונים עם מדשאות רחבות ידיים ושינה במיטה מרופדת, יש לא מעט פנסיונים בהם המלונה לא מוצלת ואיזור השהייה לא מקורה.

לסיכום, שירותי פנסיון הם חלק בלתי נפרד מגידול כלבים וכדאי לבחור אותם היטב. חשוב לבחור פנסיון עם תפריט תזונתי עשיר ולהגיע לפחות פעם אחת לביקור כדי לראות את התנהגות הכלבים.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.