שיטות הדברה טבעיות

במשך שנים רבות מאוד, הדברה הייתה בהכרח הדברה כימית והרעלה של בעלי החיים השונים שאנחנו מגדירים בתור מזיקים. מצב זה הוא אמנם מצב שיש לו נוכחות מסוימת גם כיום בתחום ההדברה, אבל כיום גם ישנו שינוי מגמה משמעותי ביותר בעולם ההדברה, כאשר יותר ויותר חברות הדברה בוחרות לעבור לאפשרויות טבעיות של הדברה – כטיפול הדברה של ממש או כטיפול מונע. שיטות אלה, שבהחלט ניתן ליישם גם בכוחות עצמכם לעתים קרובות, הן שיטות שלא מזהמות את הסביבה ולא מזיקות לאוזון, אין בהן סכנת הרעלה לחיות מחמד או לילדים, בטוח לשהות בסביבתן ומאידך הן אפקטיביות כהדברה בדיוק כמו ההרעלה הכימית המוכרת.

כמה שיטות הדברה טבעיות שחשוב מאוד להכיר כאשר אתם רוצים לבצע הדברה בבית שלכם

  • סודה לשתייה – סודה לשתייה היא פתרון הדברה טבעית איכותי ביותר שבו ניתן להשתמש כאשר אתם רוצים להדביר נמלים. כאשר אתם מזהים קינון של נמלים בחצר או בבית שלכם, פיזור אבקת סודה לשתייה באזור הקינון יבטיח כי הנמלים לא יחצו את האבקה לעולם, וכך הבעיה תחלוף עד מהרה.הדברה טבעית
  • חומץ – חומץ הוא עוד אמצעי טבעי מאוד להדברה, בעיקר כאשר דברים על תיקנים (ג'וקים). החומץ אמנם פחות אפקטיבי להדברה לאחר הופעת המזיקים עצמם, אבל אם שוטפים את הבית עם רבע כוס חומץ מעורבבת בתמיסת השטיפה, תיקנים יתרחקו מהבית לחלוטין ופשוט לא יצוצו על פני השטח.
  • הדברת עשים – הדברת של עשים, או למעשה הרחקה שלהם, מארונות הבגדים שלכם, מתבצעת בצורה האפקטיבית ביותר באמצעות עלי לבנדר – העש לא מסוגל לסבול את ריח הלבנדר והוא לא יתקרב לארון שבו מונחים עלי לבנדר בין הבגדים המקופלים – מה שגם מעניק להם ריח נעים ומרענן.

כשאתם מדבירים בצורה יעילה וטבעית, אתם נפרדים מהמזיקים ולא מזיקים לעצמכם ולסביבה

הבאנו כאן שלושה טיפים קטנים להדברה ירוקה וטבעית, וישנן עוד הרבה מאוד שיטות אפשריות. בשורה התחתונה, בדרכים טבעיות ואיכותיות, ניתן להבטיח כי חרקים לא יתקרבו לבית שלכם לעולם – ואם הם כבר יתקרבו, הרי שהחתול יצוד אותם.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.